Auta meitä kehittämään palvelujamme entistä paremmaksi. Palautekanavan kautta voit antaa meille myönteistä palautetta onnistumisesta, moitetta kokemastasi palvelusta tai kehittämisehdotuksia, joiden avulla voimme onnistua palveluissamme entistä paremmin. Mielipiteesi on meille tärkeä.
Palautteesi voi koskea näytteenottoa, ajanvarausta, ISLABia organisaationa, ISLABin verkkosivuja tai tiettyä laboratorioyksikköä. Voit antaa myös muuta yleistä palautetta. Halutessasi voi jättää meille yhteystietosi, jotta voimme olla sinuun yhteydessä.
Islab asiakasNPS-mittari näyttää, millaista palautetta asiakkaamme ovat viimeisen 30 päivän aikana antaneet meille.
ISLAB mittaa asiakaskokemusta nettosuositteluindeksin eli NPS-mittarin (Net Promoter Score) avulla. NPS-mittari kertoo, miten suuri osa asiakkaistamme suosittelisi ISLABin palveluita läheisilleen ja tuttavilleen. NPS-lukema voi olla mitä tahansa lukujen -100–100 väliltä. Mitä korkeampi lukema on, sitä useampi asiakas kertoo suosittelevansa palveluitamme.
Siirry palautekyselyyn