a- Pienennä tekstiä
100 % Palauta teksti normaalikokoon
A+ Suurenna tekstiä

Vastaamalla asiakaskokemuskyselyyn voit kertoa, olitko tyytyväinen saamaasi palveluun. Voit myös jättää meille moitetta kokemastasi palvelusta tai kehittämisehdotuksia, joiden avulla voimme onnistua palveluissamme entistä paremmin. Mielipiteesi on meille tärkeä.

Islab asiakasNPS-mittari näyttää, millaista palautetta asiakkaamme ovat antaneet meille viimeisen 30 päivän aikana.

ISLAB mittaa asiakaskokemusta nettosuositteluindeksin eli NPS-mittarin (Net Promoter Score) avulla. NPS-mittari kertoo, miten suuri osa asiakkaistamme suosittelisi ISLABin palveluita läheisilleen ja tuttavilleen. NPS-lukema voi olla mitä tahansa lukujen -100–100 väliltä. Mitä korkeampi lukema on, sitä useampi asiakas kertoo suosittelevansa palveluitamme

 

Siirry kyselyyn